„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

luni, 11 ianuarie 2010

Fondul de carte şi premii (III)

În martie 2008, cam la un an de la primul nostru concurs, am făcut un prim apel la cei care vor să doneze pentru pentru un fond din care să putem cumpăra cărţi pentru premierea cîştigătorilor.

Am revenit în mai 2008 pentru a afişa o listă cu cărţile pe care le aveam în stoc şi care, contra cost, puteau fi expediate doritorilor. Spre surprinderea mea, am constatat că o singură persoană s-a arătat interesată să achiziţioneze un volum.

În schimb, volumele respective, cele cumpărate în alte două tranşe de la aceeaşi sursă şi altele mai noi donate de autori, mi-au fost suficiente a oferi primilor trei clasaţi ca premiu o carte, alături de o diplomă printată şi plastifiată.

Suma strînsă în total, 1290 de lei, este mult sub cheltuielile făcute cu achiziţionarea cărţilor, realizarea diplomelor şi expedierea lor de atunci pînă azi.

Vă reamintesc deci că puteţi dona şi voi în contul

Cod IBAN: RO90RNCB0295068840000001 deschis la BCR pe numele Corneliu Traian Atanasiu.

El poate fi găsit cu uşurinţă, oricînd şi în banda dreaptă a site-ului.

Niciun comentariu: