„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

miercuri, 16 iunie 2010

A sasea intalnire pe 2010 a Cercului de Haiku: 26 iunie, ora 14.00, Ceainaria Serendipity

Dragi prieteni,

vrem sa ne intalnim din nou in data de sambata, 26 iunie, ora 14.00, la Ceainaria Serendipity: Dumbrava Rosie nr. 12, http://www.serendipity-tea.ro/contact-ceainaria-serendipity.

Desi la sfarsitul lui mai ne-am intalnit – putini, dar buni – la Drajna, nu am scris nimic despre acest eveniment, caci pana la urma vizita la Radu si Marcela Ignatescu nu a intrat la categoria "munca", ci la cea de "distractie". Cu alte cuvinte, ne-am simtit atat de bine, ca nu am mai tinut nici un fel de sedinta de lucru. Cum se spune, ne-a furat peisajul si farmecul gazdelor.



Nu cred ca este cazul sa fac prea multa reclama conditiilor deosebite in care am fost primiti (Corneliu si Angela, Sorin, si subsemnata) de "drajneni" (adica de Ignatesti si Manuela Dragomirescu), fiindca nu stiu ce capacitati de gazduire are "boier Radu" in cazul in care va fac pofta la toti, dar daca vreti sa uitati de necazuri va recomand cu caldura un sfarsit de saptamana la dansii. Doar ca, asa cum spuneam, nu prea ne-a mai ars de "munca"….:).

Inca odata, multumim celor trei pentru tot si toate !

Revenind la intalnirea din 26 iunie am rugamintea sa incercam cu totii sa fim punctuali. La Serendipity sunt ateliere pe terasa si s-ar putea sa nu gasim loc. In acest caz vom merge in grup compact peste drum, la Carturesti, dar asta doar dupa ce va fi vizitata expozitia, care mai tine pana pe 1.07. Important este deci sa fim toti la ora 14.00 acolo.

Revin mereu cu precizarea ca intalnirea este deschisa oricui si ca ne-am bucura sa ne onoreze si membrii noi afiliati grupului, si cei mai vechi, dar care dintr-un motiv sau altul nu au ajuns pana acum la intalniri.

Pe curand
Ioana

Niciun comentariu: