„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

sâmbătă, 19 februarie 2011

Explicaţie în legătură cu aspectul blogului



Cred că toată lumea a observat că, timp de mai bine de o săptămână, Romanian Kukai s-a aflat într-o stare de „bâlbâială” a lay-out-ului. Îmi cer scuze pentru acest lucru. Cu aprobarea lui Corneliu şi folosindu-mă de ochiul de grafician al Constanţei am schimbat înfăţişarea acestui blog. Sper ca această schimbare să fie percepută de majoritatea celor care-l frecventează ca o îmbunătăţire. „Bâlbâiala” s-a datorat faptului că nefiind (încă!) o „bloghistă” profesionistă, am învăţat multe lucruri din mers, prin încercare şi eroare.

Mi-ar fi de mult ajutor dacă oaspeţii acestui blog ne-ar face propuneri şi observaţii în legătură cu ceea ce am mai putea îmbunătăţi la aspectul sau conţinutul blogului. Observaţiile le puteţi trimite sub formă de comentarii la această postare sau pe adresa de mail:

psioana
@gmail.com

De asemenea, vreau să atrag atenţia că adresa blogului pe care se va desfăşura concursul „Haiku la fotografie” este:

http://haiku-io.blogspot.com/


(am schimbat numele blogului, şi deşi am făcut corectura şi în postarea iniţială legată de concurs, prefer să repet acest lucru pentru a nu se crea confuzii). Si blogul meu a trecut (şi încă nu a terminat) printr-un proces de refacere, cel puţin la fel de sinuos ca Roku. Observaţiile/criticile mă găsesc la fel de disponibilă de a intra în dezbateri…
J


Ioana Dinescu


Niciun comentariu: