„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

duminică, 23 mai 2010

Premiile voastre pe OGLINDIRI


Autori şi concursuri


Cu clic pe fiecare nume, ajungeţi la paginile respective.

În lista de mai sus se găsesc autorii români care au primit premii la concursuri interne şi internaţionale, precum şi premiile la trei concursuri interne care se repetă. Cei mai mulţi dintre autorii premiaţi mi-au trimis prin email premiile primite.

Deşi am încercat să ţin la zi înscrierile şi cu concursurile stau bine, nu am mai trecut premiile şi în paginile personale. Vă rog pe fiecare să verificaţi dacă în pagina/paginile voastre sînt înregistrate toate premiile primite şi să-mi comunicaţi aici, într-un comentariu sau pe adresa cunoscută - soimana@yahoo.com - toate lipsurile.

La fel, dacă aveţi premii şi nu aveţi încă o pagină a voastră.

Pentru orice îmi comunicaţi, respectaţi tipicul înregistrării: poemul în limba în care a fost premiat şi în limba română, numele concursului şi anul premierii, premiul obţinut.


Niciun comentariu: