„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

miercuri, 17 aprilie 2013

Site special pentru informaţiile legate de concursul RK primite prin mail





Dacă doriţi să primiţi prin email
invitaţiile de participare,
invitaţiile la vot şi
anunţarea rezultatelor concursului  RK
trebuie să deveniţi membru al grupului


Nu mai pot trimite înştiinţări colective
din mailul meu.

 
 











De-o vreme, nu mai pot trimite mailuri unui grup de persoane cum făceam pe lista LAPNO pentru a vă trimite invitaţia de participare, invitaţia la vot şi rezultatele concursurilor. Yahoo suspectează pe cei care trimit mailuri colective şi suspendă contul de la expedierea acelor mesaje. 

Am fost sfătuit să folosesc un grup yahoo care trimite automat toate mesajele tuturor membrilor. Ceea ce am şi făcut. E mai simplu şi pentru mine. În loc de 6 mailuri, trimit unul singur şi site-ul face restul.

Pentru asta însă am procedat aşa: am trimis de pe noul grup, INFORMATIIROKU · GRUPUL RO KU (http://groups.yahoo.com/group/INFORMATIIROKU/) invitaţii la un număr destul de mare dintre actualii participanţi. Se poate răspunde acestor invitaţii timp de 30 de zile.

Cei care răspund invitaţiei devin membri şi primesc mesajele trimise pe grup (Individual Emails). Pot însă opta şi pentru alte soluţii: Daily Digest – un singur mesaj pe zi în care sînt cuprinse toate mesajele zilei, Special Notices – cred că notificări speciale sau No Email – nu primesc în Inbox mesaje, dar le pot consulta pe site. Setările se pot face din pagina Members de oricare dintre membri pentru felul în care doreşte să fie informat.

Cei cărora nu le-am trimis invitaţii îmi pot solicita acest lucru pe adresa soimana@yahoo.com şi vor primi o invitaţie. Sau pot solicita acest lucru direct pe site, dar va trebuie să aştepte să-i validez. Nu las deschisă încrierea pe grup pentru a evita, la rîndul meu, amatorii de spam.



Niciun comentariu: