„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

sâmbătă, 29 septembrie 2012

HAIKU CLUB (XXX)



Locul I (16 puncte)

1.

Pădure ninsă –
un corb eliberează
întâia creangă

Eduard Ţară


Locul II (14 puncte)

6.

Singur pe bancă –
o frunză ruginie
printre cele verzi

Lucreţia Horvath


Locul III (11 puncte)

13.

cireşi înfloriţi -
din ce în mai cărunţi
bătrânii din parc


Ailoaei Cristina

17.

muguri plesnind...
testul de sarcină
tot negativ 

Cezar Florin Ciobîcă

 
HAIKU CLUB
AUGUST 2012

Nr.
poem
Numele
Puncte
Loc
1
Eduard Ţară
16
I
6
Lucreţia Horvath
14
II
13
Ailoaei Cristina
12
III
17
Cezar Florin Ciobîcă
12
III
9
Vasile Conioşi Mesteşanu
8
IV
3
Maria Doina Leonte
7
V
12
Virginia Popescu
7
V
16
Valeria Tamaş
6
VI
2
Dan Norea
5
VII
8
Fratila Genovel-Florentin
5
VII
14
Ana Urma
4
VIII
7
Doina Bogdan Wurm
3
IX
15
Cornel C. Costea
3
IX
5
tincuţa horonceanu bernevic
2
X
11
Maria Tirenescu
2
X
4
Letitia Iubu
1
XI
10
Petru-Ioan Garda
1
XI

Un comentariu:

Maria Tirenescu spunea...

Tabelul fără poeme nu spune nimic. Sau nu spune ceea ce mi-a spus mie, care am citit şi votat haiku-urile. Eu am bucuria că poemele pe care le-am punctat sunt pe podium.