„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

luni, 2 aprilie 2012

După sondaj…

Mă interesează rezultatele sondajelor. Doar aşa pot şti ce a fost primit bine şi ce mai trebuie să fac pentru a avea rezultate mai bune.

O problemă de înţelegere: nu pricep ce înseamnă blog prăfuit, ce înţeleg cititorii prin blog obosit. Nu pricep, pentru că fiecare cititor sau repondent la chestionar gândeşte în anumiţi termeni. Termenii mei sunt diferiţi de ai tinerilor, ai filozofilor, ai artiştilor.

Poate ar vrea să fie mai colorate. Trebuie să spun, de la început, că sunt împotriva culorilor vii, atunci când e vorba de bloguri. Nu exclud petele de culoare, fotografiile, care reflectă lumea în care trăim. Aş aprecia gestul celor care au curaj să îmi lase un comentariu în care să îmi spună de ce blogul pe care l-am creat nu ii place. Şi aş fi mult mai bucuroasă, dacă mi-ar arăta un blog care nu e prăfuit, dar făcut de o persoană de vârsta mea şi profesia pe care am avut-o, nu a unui blogger foarte tânăr şi nici a unui artist original.

Mă gândeam la acordarea calificativului de prăfuit (sau obosit) acelor bloguri care au o activitate sporadică, mai puţin intensă. În ceea ce mă priveşte, nu pot fi acuzată că nu sunt activă. Mai degrabă ar trebui să devină activi cei care stau deoparte şi constată…

Legat de subiectele publicate, se poate ca ele că nu fie ceea ce şi-au dorit unii. Dar există posibilitatea de a lăsa comentarii pertinente, pe care să le luăm în considerare. Sunt convinsă că orice idee pe care o aduceţi în discuţie va fi analizată şi, dacă e valabilă, va produce o schimbare în forma sau conţinutul blogului.

Vă mulţumesc anticipat pentru păreri, sugestii, opinii!

*

Pentru cei care nu au citit revista RO KU nr. 8, adaug pagina la care se referă Maria:

  A doua întrebare a fost: Cum vi se par site-urile noastre enumerate mai jos? – cu alegerea unuia din răspunsurile prestabilite.



INSTR
UCTIV
INTER
ESANT
ATRĂG
ĂTOR
PLĂCUT
OBO
SIT
PRĂ
FUIT
ROMANIAN KUKAI
26
6
1
2
0
0
OGLINDIRI
2
17
10
2
0
0
PREZENŢE ROMÂNEŞTI
6
19
7
3
0
0
RAFTUL CU CĂRŢI
9
15
7
1
0
0
CÎŞTIGĂTORII CONCURSULUI
 ROMANIAN KUKAI
8
12
7
5
1
1
HAIKU CLUB
16
7
5
5
1
0
CONCURSURI INTERNAŢIONALE
14
15
4
0
0
1
REVISTE INTERNAŢIONALE
10
16
2
2
1
0
IARNA ÎN ROMÂNIA
2
7
11
11
0
0
NICIODATĂ TOAMNA NU FU MAI FRUMOASĂ
1
8
10
11
1
0
PRIMĂVARĂ TÎRZIE
1
9
9
11
0
1
O VARĂ DE NEUITAT
3
7
9
11
1
0
 
Răspunsurile arată că în marea majoritate site-urile noastre sînt INSTRUCTIVE sau INTERESANTE, iar dacă nu sînt aşa, sînt măcar ATRACTIVE sau PLĂCUTE. Aprecierile negative sînt numeric neglijabile.

Un comentariu:

Corneliu Traian Atanasiu spunea...

Într-adevăr, cele două calificative erau un fel de cochetărie cu cei care ne puteau taxa, un premiu de consolare pentru ei şi o recunoaştere onestă că totuşi unele încercări n-au dat roadele pe care le aşteptam. Şi, cum am spus în revistă, era cazul bloturilor sezonale care n-au rezistat decît un sezon. Au rămas în conservare.