„Cred că un mare poet fără discipoli este ca un om fără copii.”

Eduard Ţară


locul desfăşurării primului kukai din România, locul unde puteţi găsi informaţii despre fenomenul haiku din ţară şi nu numai

marți, 15 iulie 2008

Doruleţ şi blogul lui

Mulţi dintre cei care sunt pasionaţi de citirea şi scrierea haiku-ului au auzit de Doru Emanuel Iconar. Poate nu au avut ocazia să-l cunoască bine, dar eu îl ştiu de când i-am descoperit povestirile postate pe internet.

Într-o seară, mi-a scris. Mă întreba dacă ştiu un antivirus bun. L-am trecut în lista de messenger şi, când avem timp, schimbăm idei. Îmi spun părerea în legătură cu poemele lui, iar el îmi sesizează greşelile pe care le fac în limba engleză.

Din vorbă în vorbă, am ajuns să discutăm despre bloguri. I-am spus că ştie mai multe despre calculatoare decât ştiu eu şi e cazul să îşi facă un blog. Din când în când, discutam despre blog. Acum, blogul numit Linişte de mai arată foarte bine, Doruleţ lucrează serios la el şi e timpul să îl facem cunoscut cititorilor.

Puteţi citi Linişte de mai la adresa

http://linistedemai.blogspot.com/2008_07_01_archive.html

Pentru a fi mai uşor de accesat, veţi găsi adresa în lista blogurilor prietene.

Vă invit să comentaţi la subsolul articolului şi, dacă vreţi să vă faceţi un blog personal şi nu reuşiţi singuri, ne puteţi întreba. Vă vom ajuta.

Niciun comentariu: